רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

קרקפת שומנית ונשירה, איך לנקות ולטפל בקרקפת שומנית.

גברים ונשים רבים סובלים מקרקפת שומנית ונשירה. כל אדם שסבל מהבעיה הזו מכיר את ההתמודדות הקשה איתה ואת הקושי בלגרום לקרקפת ולשיער לחזור למראה בריא, טבעי ויפה. סובלים גם אתם מבעיות דומות? הכתבה הבאה תעזור לכם ולכן עם טיפים להתמודדות נכונה עם קרקפת שומנית ונשירה.

 

קרקפת שומנית, למה זה קורה?

קרקפת שומנית היא קרקפת לא בריאה שמובילה לשיער לא בריא ואף לנשירה. בנוסף כתוצאה מזה, עלול להיווצר מצב של ריח רע מהקרקפת ותחושה לא נעימה בראש- תחושה של רצון לגרד. אנשים רבים נוטים לחשוב שהבעיה של קרקפת שומנית נובעת מבעיות בגנטיקה, אך זהו לא המצב. קרקפת שומנית ונשירה יכולה כמובן להיגרם מגנטיקה, אך ישנן סיבות נוספות, כמו שינויים עונתיים, טיפול לקוי בשיער, חפיפת יתר או חפיפה בחומרים לא מותאמים.

בנוסף, ישנה נטייה לחשוב כי קרקפת שומנית זוהי בעיה של נשים בלבד, או רק של אנשים בעלי שיער ארוך. אך זהו אינו המצב. קרקפת שומנית גברים נפוצה יותר משרובכם חושבים. קרקפת שומנית ולא בריאה יכולה להופיע אפילו אצל אנשים בעלי שיער קצוץ.

בעיה נוספת שמופיעה הרבה פעמים היא שיער שומני עם קשקשים. לאנשים רבים הסובלים משיער וקרקפת שומנית הדבר גורם גם לקשקשים רבים המעטרים את הראש. דבר שעלול להוות מטרד קשה, להיות מגרד, מציק, ומראה לא אסטטי. קשקשים ונשירה נגרמים כתוצאה מחוסר איזון של ה ph בקרקפת. אך אל דאגה, ניתן להתמודד ולהבריא את השיער.

 

אז מה עושים?

ישנם פתרונות שונים לגבי ההתמודדות עם קרקפת שומנית ונשירה, אנו נסקור כאן חלק מהפתרונות היעלים ביותר, קרקפת שומנית טיפול;

 

ראשית, חפיפה- מתי ואיך?

ניקוי קרקפת הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בהתמודדות עם שומן בקרקפת. ישנה חשיבות רבה לתדירות ניקוי השיער ולשמירה על ההיגיינה שלו. חשוב לשים לב לא לחפוף את השיער יותר מידיי, דבר העלול להגביר את השומניות בקרקפת, ומצד שני לא מעט מידיי, דבר שיאפשר לקרקפת להמשיך להיות שומנית ללא הפרעה. 

בנוסף, ניקוי הראש במידה הנכונה ימנע נשירה ויאפשר לשיער לגדול כראוי. עם זאת, חשוב לשים לב כי החפיפה לא נעשית בצורה מסיבית מידיי על הקרקפת אלא בעדינות ולא עם שפשוף רב, ולאורך דקה אחת לפחות.

 

שנית, מוצרי השיער.

תדירות חפיפת השיער חשובה מאוד, אך גם חפיפה בתדירות נכונה לא תעזור לטיפול בשיער שומני אם היא תעשה במוצרים לא ראויים. חשוב מאוד לוודא כי המוצרים בהם אתם משתמשים בחפיפת הראש שלכם הם מוצרים ראויים שעומדים בכלל תקני הבטיחות ובעלי אישור משרד הבריאות. 

ישנם מוצרים המיועדים לגברים ומוצרים המיועדים לנשים, כל אחד עם הסגולות שלו. חשוב לבדוק כי המוצרים מכילים חומרים טבעיים ומיועדים ספציפית לשיער שומני ולקרקפת שומנית, וגם עוזרים במניעת נשירה. ניקוי הראש צריך להתבצע בעיקר בעזרת שמפו ייעודי לקרקפת שומנית, אך לא רק. את המרכך תמרחו רק בקצוות השיער ולא ישירות על הקרקפת וודאו כי גם הוא מיועד ספציפית לשיער ולקרקפת שומנית. 

סובלים וסובלות מקרקפת שומנית ונשירה? אצלנו תוכלו לברר כיצד הכי נכון להתמודד עם בעיה זאת, ואף לנצח אותה. יש לנו מגוון מוצרים רב המיועדים ספציפית לקרקפת שומנית. המוצרים האיכותיים והייעודיים שלנו ימנעו ריח לא נעים ושמנוניות בקרקפת, קשקשים ונשירה.

בעזרת מנוע החיפוש הקל והנוח לשנו תוכלי למצוא מגוון רחב של מוצרים המיועדים במיוחד בשבילכם, גברים ונשים הסובלים מקרקפת שומנית. הפתרון ממש מעבר לפינה. צרו קשר, ואנו נעזור לכם למצוא את המוצרים הטובים ביותר לשיער שלכם.

×