רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

טיפול משקם לשיער

טיפול משקם לשיער פגום \ יבש – מה מומלץ?

אצל אנשים רבים ובעיקר נשים, השיער הוא אחד החלקים החשובים ביותר במראה שלהם. השיער הפך להיות אחד מהאפיקים דרכם יכול אדם להגדיר את זהותו באמצעות המראה החיצוני.

דומה לשאר האיברים בגוף, גם כדי להנות משיער בריא וחזק יש לקיים שגרת טיפול מתאימה עם תכשירים מקצועיים הכוללת ניקוי והזנה. יחד עם זאת, אין הרבה אנשים אשר יכולים לומר כי השיער שלהם בריא, חזק, נעים למגע ומסתדר נהדר כל הזמן.

מסיבה זו, טיפול משקם לשיער הפך בשנים האחרונות לאחד הטיפולים המדוברים ביותר בתחום טיפוח השיער. חשוב להבין, כי הביטוי שיקום לשיער מכיל בתוכו עולמות שלמים שרובם מסתכמים בהמשך טיפול ביתי לשיקום השיער.

 

סיבות לשיער פגום 

שיער פגום יכול להיגרם ממספר סיבות ולהופיע בכמה מופעים שונים. תחילה, על מנת להתאים טיפול מדויק לשיקום השיער, צריך להבין מה פוגע בו. הסיבות לשיער פגום מתחלקות לסיבות שלא ניתן לשנות כמו ולכאלו שניתן לשנות.

אלו הגורמים העיקריים לשיער פגום שניתן לשנות:

  1. סירוק הפוך- רוב האנשים מסרקים שיערם מהשורש למטה בחוזקה, מה שגורם לקריעת השערה. על מנת להימנע מפגיעה בשיער, מומלץ לסרק אותו מהקצוות למעלה ללא הפעלת כוח באיטיות. במידה ויש קשרים, לסרק אותם בעדינות באופן נקודתי. על מנת להקל על פעולת הסירוק, מומלץ להשתמש בקונדישנר ללא שטיפה ו/או במסרק ״לסירוק קלֿ״ הנפוצים בכל חנויות השיער/פארמים.
  2. החלקות וטיפולים כימיים- החלקה היא טיפול כימי אשר גורם לשינוי צורת השיער לרוב באופן זמני. החלקות וטיפולים כימיים רבים כמו צביעת שיער ו/או הבהרה שלו, פוגמים ומחלישים את השיער משמעותית.
  3. חשיפה ממושכת לשמש- השמש מבהירה את השערה ופוגמת בשלמות ובמראה השיער.
  4. חשיפה ממושכת לכלור ומלח- מגע ממושך של השיער עם כלור או מלח, מחליש ומייבש אותו.
  5. עיצוב שיער בחום- עיצוב תדיר של השיער ללא שימוש בתכשירי הגנה בזמן עיצוב השיער עם פן, בייביליס ו\או מחליק, שורף ומייבש את השיער.
  6. תזונה לקויה- חוסר בוויטמינים ומינרליים המגיעים לרוב מהתזונה יכולים גם להחליש את השיער ואף לגרום לנשירה.
  7. שימוש בתכשירים לא מתאימים- התאמת התכשירים לסוג השיער ולמצבו, היא קריטית לטיפול שלו. שימוש בתכשירים לא מתאימים יכולה להחריף את הבעיה הקיימת.

 

טיפול לשיקום השיער – שיקום קראטין

על מנת להבדיל בין טיפול קראטין משקם לשיער לבין טיפול ביתי לשיער פגום יש להכיר את שני סוגי הטיפולים:

  • טיפול משקם לשיער במספרה – טיפול זה נקרא טיפול קראטין והוא נעשה רק במספרה על ידי איש מקצוע. הטיפול עצמו נראה דומה להחלקה אבל הוא אינו מחליק את השיער. טיפול קרטין לשיער יבש \ פגום\ שבור הוא טיפול הזנה מעמיק לשיער אשר תורם רבות לנראות שלו. לאחר החדרת הוויטמינים השיער נראה חי, זוהר ובריא.
  • טיפול ביתי – שיקום שיער בקראטין במספרה לא יכול להישמר לאורך זמן ללא טיפול וטיפוח ביתי ראוי, אשר מותאם אישית לכל אדם. מסיבה זו, יש לקיים בבית שגרת טיפול משלימה עם תכשירים ייעודיים כמו שמפו, מסכת הזנה, סרום קראטין וכן הלאה.

 

שיקום לשיער פגום- YUNSEY PROFESSIONAL

מבחינה מקצועית לא קיים טיפול משקם לשיער בבית וכן, קיים טיפול מקצועי הנערך במספרות מורשות, שמטרתו היא להזין את השיער במינרליים, וויטמינים ושמנים. כטיפול משלים, מומלץ ביותר לקיים שגרת טיפוח לשיער אשר שמה דגש על מוצרים המכילים קראטין ושמטרתם להזין ולשקם את השיער.

חברת YUNSEY היא חברה ספרדית אשר מנוהלת בפועל על ידי קבוצת belloch מעבדות ומשווקת בישראל בבלעדיות ע”י חברת ‘מוד קוסמטיקס בע”מ. פעילותה נפרסת על פני 4 מתחמים- משרדים, מחסן הפצה, אקדמיה ואולם תצוגה. פעילות ‘מוד קוסמטיקס’ מתמקדת בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי שיער מקצועיים ללא התפשרות על רכיבי המוצרים ו\או על שלבים בתהליך.

 

לקבלת ייעוץ מקצועי, הכוונה ומענה לשאלות, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 04-8202244 או לכתוב לנו מייל לכתובת office@modcosmetics.co.il.

×