רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

 איך להרכיב שגרת טיפוח שיער שמתאימה לך?

המראה והגוון של השיער הוא ייחודי לכל אישה. לשמחתנו, בעולם האופנה רווחת כיום תרבות החוגגת את השונות והיופי של כל סוגי השיער ומעודדת כל אחת לטפח את השיער שלה ולהתגאות בו. במקביל, קיימים מוצרים רבים המאפשרים לעצב את השיער ולהעניק לו מראה חדש ועדכני ללא מאמץ רב.                                                             

לכן, באופן טבעי, בימים אלו מוצרי הטיפוח מיוצרים בעזרת טכנולוגיות חדישות ומתקדמות ביותר. בשוק הגלובלי ניתן למצוא חברות רבות המציעות מגוון של מוצרים ופתרונות לכל סוגי השיער. עם זאת, על מנת לנצל את המגוון הקיים לבניית שגרת טיפוח יעילה וממוקדת, חשוב לדעת בדיוק מה מחפשים. 

כאמור, לכל שיער אופי שונה ו”התנהגות” ייחודית כך שכל שיער דורש שגרה שונה ואינדיבידואלית. על הבנה זו החברות השונות מתבססות בייצור מוצרי טיפוח מגוונים. 

כל אישה מכירה היטב את טיב שיערה ויודעת בדיוק מה מתאים לו ומה פחות. הן למתולתלות והן לבעלות שיער חלק, לכל אחת סודות הטיפוח והתחזוקה המיוחדים שלה.

לכן, מומלץ לאישה להתמקד בהיכרות עם מאפייניו הטובים והרעים של שיערה כאשר פונה להרכיב לעצמה שגרת טיפוח לשיער. הנה כמה מאפיינים נפוצים של שיער בהם רוב המוצרים מתמקדים:

  • שיער מקורזל וקופצני –  שיער מקורזל זה שיער ‘חצי מתולתל’ אפשר לומר. הקרזול נגרם ממספר בעיות שאינן מאפיינות שיער מתולתל ויכולות להופיע גם אצל מי שיש לה שיער חלק. מתולתלות רבות מתמודדת עם שיער מרדני שנוטה לקרזול לא אחיד או מאוד קופצני. נשים אלו יבחרו במוצרים שעוזרים להשתלט על השיער ולהפוך אותו לנוח לעיצוב ולבעל מראה “נופל”.  
  • יובש – כל סוג שיער יכול לסבול מיובש אך הוא לרוב נפוץ יותר בקרב שיער שעבר תהליכים כימים כגון צביעה או החלקה. רכיבים כימיים נוטים לפגום בלחות ובשומן הטבעי של השיער ולגרום ליובש. שיער יבש מאוד הוא שיער שמרקמו לא נעים למגע, הדורש מוצרים הממוקדים בלחות ובשיקום של השיער משורשיו ועד קצותיו. 
  • קצוות מפוצלים – בעיה נפוצה אצל מרבית הנשים, שעשויה לקרות מכל מני סיבות ביניהן שימוש בחומרים כימים קשים על השיער ומשחק תדיר עם השיער וקריעתו. מוצרים ייעודים לבעיה זו יתמקדו בהזנה של השיער ובהענקה של לחות לאזור הרצוי (קצוות) ויפעלו לסגירתם והזנתם . 
  • חסר נפח – לפי אבחנה, שיער חסר נפח הוא שיער מתולתל וחסר חיות שצורתו אינה מוגדרת. טיפול מסדרת הנפח מכיל : שמפו+ מסכה ייעודים לשיער מתולתל מכיוון שמבנה השיערה שונה משיערה רגילה, קרם ומוס לעיצוב. 
  • שמנוני – שיער שנוטה להיות שמנוני במהירות ודורש חפיפה יומיומית. נשים שסובלות משיער שמנוני יבחרו לשלב בשגרה שלהן מוצרים מאזנים שישמרו על רמת PH מאוזנת בקרקפת וכך השיער יהיה מאוזן ולא שמנוני. 

  • מוצרים מומלצים לשגרת טיפוח השיער 
  • שמפו ומרכך איכותיים – למרות שמדובר במוצרי בסיס, בחירה במוצרים הנכונים יכולה לעשות הבדל משמעותי. תמיד רצוי לבחור בשמפו ומרכך המטפלים בסוג השיער ובמאפיינו בניגוד לאלו המיוצרים לכל סוגי השיער. שמפו ומרכך ייעודים הם לרב אפקטיביים יותר אך תמיד כדאי לוודא שמיוצרים על ידי חברה איכותית ומקצועית. 
  • מסיכות לשיער – מסיכות הן מוצר משלים והכרחי משיקום והזנת השיער לאחר השטיפה והניקוי שלו. לאחר השמפו והמרכך מומלץ לשלב מסיכה ייעודית התואמת לסוג השיער. אין צורך להשתמש במסכה באופן יום יומי, כי אין צורך בהזנת השיער ושיקומו בכל יום/חפיפה מבחינת בריאות השיער. כן מאוד מומלץ לשלב מסכה בשגרת הטיפוח של השיער, על מנת להעניק לו את כל הוויטמינים וההזנה להם זקוק. 
  • אמפולות – טיפול מידי ואפקטיבי להבראת שיער הסובל מבעיות ונזקים שונים. האמפולות פועלות על שיער רטוב ונזקקות לשטיפה אך מתחילות לפעול תוך דקות בודדות בלבד. האמפולות בעלות אפקט זיכרון ולכן כשנעשה בהן שימוש קבוע השיער מבריא במהירות רבה ואפקטיבית יותר.
  • ספריי –  ספריי הוא פתרון קטן וזריז לבעיות רבות. ספריי עובד על שיער רטוב או ייבש ומתאים לשלל סוגי שיער. ספריי עוזר בעיצוב השיער אך גם מכיל חומרים שונים המזינים את השיער ומסייעים לתחזק את בריאותו. (אם את מכווינה את הלקוחות למוצר הנ״ל צריך להשתמש במושג:״שמן״. ספריי זו תצורה שדרכה המוצר יוצא החוצה, אין לראות במושג ספרי כמוצר או כמוצר שמיועד לטיפוח/הבראת השיער. המוצר הקרוב ביותר לזה הוא תרסיס/ספריי קונדישנר ללא שטיפה או מסכה ללא שטיפה שמגיעה בתצורת תרסיס. ספריי בד״כ מונע ע״י גז.)

‘יונסיי’ – המוצרים המושלמים לשגרת הטיפוח שלך 

אם גם את מחפשת להרכיב שגרת טיפוח שיער חדשה או לשדרג את זו הקיימת – ‘יונסיי’ זו החברה בשבילך. ‘יונסיי’ מציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח ועיצוב שיער איכותיים לכל סוגי השיער.

‘יונסיי’ היא מותג ספרדי המתמחה בייצור מוצרי שיער יעילים ואפקטיביים בעזרת טכנולוגיות מתקדמות המשמשות לקוחות פרטיים ומספרות בכל רחבי הארץ. לייעוץ או פרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון – 04-8202244.

×