רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

 טיפים לטיפוח שיער לגבר – המלצות ומוצרים

טיפוח שיער הוא אמנם נושא פחות מדובר בקרב גברים אך אין סיבה להתבייש או לחשוש מפניו – גם לגברים מגיע ליהנות משיער בריא!

טיפוח שיער לגברים הוא תחום בעל היסטוריה ארוכת שנים: במשך שנים גברים דאגו לטפח ולדאוג לשיערם, הן לתספורת והן לעיצוב שיער הפנים. בשנים האחרונות הנושא חזר לאופנה וכיום תעשיית הקוסמטיקה והטיפוח מציעה מגוון רחב של מוצרים ייעודים לשיער הגברי. 

ראשית, על מנת להבדיל בין התכשירים השונים חשוב להבין שעולם התוכן של מוצרי שיער לגבר מתפצל לשני תחומים עיקריים: עיצוב שיער גברים וטיפוח שיער גברים. עיצוב השיער הוא תחום יותר מוכר שהמוצרים בו מתרכזים בנראות של השיער ובצורתו, לעומת תחום הטיפוח שמתרכז בבריאות ותחזוקת השיער לאורך זמן.  

טיפוח שיער לבנים – טיפים וכללים 

לפני שפונים לרכוש את המוצרים הנדרשים, הנה כמה טיפים והמלצות אחריהן מומלץ לעקוב לשמירה על בריאות השיער: 

  • להשקיע במוצרים איכותיים – גם שמפו ומרכך שהם מוצרים יומיומיים משפיעים מאוד על בריאות ומראה השיער. תמיד כדאי לבדוק את החומרים מהם עשויים המוצרים שרוכשים, לוודא שהם איכותיים ושאינם מכילים רכיבים כימיים חזקים ומזיקים.  בנוסף, תמיד מומלץ לוודא שהשמפו והמרכך הם מוצרים נפרדים ושאינם מאוחדים למוצר אחד. זאת כיוון שכל מוצר מיועד למטרה אחרת – שמפו מיועד לניקוי שורשי השיער ומרכך לריכוך קצותיו. 
  • לדאוג להסתפר בקביעות – תספורת משווה לשיער מראה בריא יותר אך גם מסייעת לו להתחדש ולהתחזק. תספורת קבועה שומרת על שיער מחודש ורענן ומסייעת בתחזוקתו הקבועה. 
  • להגן מחום – חום עוצמתי פוגע בלחות הטבעית של השיער ומייבש אותו. לכן חשוב להימנע מרחצה במים רותחים וכן רצוי להקפיד על שימוש בספריי או מוס להגנה על השיער לפני ייבושו או עיצובו בעזרת מכשירים חמים. 
  • לבחור ספר מקצועי – ספר לא מקצועי עשוי לפגוע בשיער ולעשות לו נזק הן על ידי פגיעה בשיער במהלך התספורת והן על ידי החומרים בהם משתמש. לכן רצוי להסתפר אצל ספר מקצועי ואמין שמספר ומעצב שיער בעזרת תכשירים לשיער לגבר שהם איכותיים ובטוחים לשימוש. 
  • ניקיון יסודי לאחר שימוש בתכשירי עיצוב שיער לגבר –  לגברים שנוהגים לעצב את שיערם עם מוצרים שונים, חשוב להקפיד לשטוף היטב את השיער ולהשתמש בשמפו פעמיים במהלך החפיפה. חפיפה כפולה עם שמפו עוזרת להיפטר מכל התגבשות השומנים של המוצרים על קרקפת הראש ושומרת על בריאות הקרקפת והשיער כאחד. 

בריאות שיער – הכל מתחיל במוצרים איכותיים

לשמירה על בריאות שיער של בנים חשוב להשקיע הן במוצרי הטיפוח והן במוצרי העיצוב. לשם כך כדאי לבחור במוצרים של חברות שמתמחות בשני התחומים.  תכשירים אלו יהיו אפקטיביים וישמרו גם על שיער צבוע כך שגם בעלי שיער בלונד לגבר יוכלו להשתמש ללא חשש. 

הנה כמה מוצרי עיצוב שיער לגברים שמומלץ להכיר: 

  • ווקס על בסיס מים – ווקס לעיצוב השיער המתאים לשימוש על כל סוגי השיער. ווקס על בסיס מים הוא ווקס עוצמתי ללא אלכוהול שמעצב גם שיער חזק ביותר מבלי לפגוע בסיבי השיער ובקרקפת. 
  • ספריי אקולוגי – ספריי עיצובי לשיער ללא גז וללא ריח כך שאינו מכיל חומרים חזקים ומזיקים הפוגעים בבריאות השיער. על אף השימוש בחומרים טבעיים הספריי עמיד בפני מים ומחזיק לזמן ממושך. 

טיפ קטן: לגברים המשתמשים באופן קבוע בתכשירי עיצוב שיער לגבר מומלץ להשתמש בשמפו ייחודי לריענון הקרקפת. שמפו זה עוזר בהמרצת הדם לקרקפת לצד ניקיון עמוק ויסודי שעוזר להיפטר משמנוניות המוצרים והתגבשות לכלוך על הקרקפת. 

‘יונסיי’ – מוצרי טיפוח ועיצוב שיער איכותיים לגברים 

אם אתה מחפש מוצרי עיצוב או מוצרי טיפוח לשיער בריא ומעוצב – ‘יונסיי’ זו החברה עבורך. אצלנו ב’יונסיי’ תוכל ליהנות ממוצרי עיצוב וטיפוח איכותיים ומקצועיים לשיער בריא, חזק ומעוצב בקפידה. 

אנחנו ב’יונסיי’ מתמחים בייצור מוצרי שיער העשויים ממיטב החומרים לשמירה על שיער צבוע וטבעי. המוצרים שלנו מפותחים במעבדות החדישות והמתקדמות ביותר ללא התנסות על בעלי חיים. ליצירת קשר או לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון – 04-8202244. 

×