רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

איך למנוע נשירת שיער – טיפים וטריקים

נשירה בשיער היא תופעה הרווחת בקרב גברים מבוגרים רבים אך אינה פוסחת גם על נשים בגילאים שונים. בקרב נשים, לתופעה של נשירת שיער סיבות רבות ומגוונות ביניהן שינויים הורמונליים, מחסור תזונתי בוויטמינים ומינרלים, מתח מתמשך ומחלות שונות. 

נשירת שיער קיצונית ניתנת להבחנה בעזרת תשומת לב לכמות השיער הנושר שמוצאים. למשל, אם מתעוררים בבוקר ועל הכרית נשארות יותר ממספר שיערות בודדות, זה יכול להיות סימן. סימן נוסף יהיה כאשר חופפים ומעבירים יד על השיער ונשארים עם קבוצת שיערות, כאשר הדרך המוכרת ביותר לגילוי נשירה היא ע״י הברשת השיער.

כל מי שחוותה נשירת שיער יכולה להעיד שהתופעה עשויה להיות מלחיצה ולעורר חוסר בטחון רב. השיער עבור רבות מסמל כוח ויופי נשי כך שאין פלא שנשירת שיער יכולה להיות מאוד מדאיגה. אך לפני שמאבדים תקווה, קיימים כמה מוצרים וטיפים שיכולים להקל על ההתמודדות ולעזור עם הנשירה.  

דרכי טיפול בנשירת שיער נשים 

על מנת לטפל בנשירת השיער חשוב ראשית להבין את מקור הנשירה ובהתאם לכך נדרש לבחור בטיפול מתאים וממוקד. כך לדוגמה, נשים הסובלות מנשירה עקב מחסור תזונתי מסוים נדרשות לבצע בדיקת דם ולהיוועץ עם רופא לקבלת מרשם לתוספים הנדרשים. לעומת נשים הסובלת מנשירה עקב מחלה כלשהי הנדרשות בטיפול המתאים לסוג המחלה. 

אם זאת, ע”י מעקב אחרי כמה כללים וטיפים, ניתן לתחזק את השיער ביעילות ולסייע במידה מסוימת להתמודדות עם הנשירה. הנה כמה טיפים מרכזיים שמומלץ להכיר: 

  • להגן מפני חום – חום פוגע בשיער ומייבש אותו ולכן חשוב להימנע כמה שניתן מפן והחלקה בשימוש מקור חום. בהתאם, מומלץ לחפוף את השיער עם מים בטמפרטורה נעימה ולא חמה מידי. 
  • לנהוג בעדינות – להימנע כמה שניתן מלשחק עם השיער ולמשוך אותו. חשוב לזכור שבעת שהשיער רטוב הוא פגיע יותר ולכן מומלץ לייבש אותו בעדינות עם המגבת ורק אז לסרק אותו, כמו גם להמעיט בשינה עם שיער רטוב.  בנוסף, כאשר מסרקים את השיער יש לסרקו בעדינות ועם מברשת שיער איכותית ומתאימה. 
  • להיזהר מחומרים כימיים חזקים – צבע לשיער ואפילו סוגי שמפו ומרככים מכילים חומרים חזקים שלאורך זמן פוגעים בחוזק הטבעי של השיער. מומלץ לרכוש מוצרים העשויים חומרים טבעיים או כאלו הבטוחים לשימוש ולהימנע כמה שניתן מטיפולים כימיים (החלקה, צבע..) לשיער. 
  • שמירה על זרימת הדם – זרימת הדם בקרקפת הכרחית לצמיחה תקינה של השיער. לכן מומלץ להימנע מתסרוקות הדוקות שפוגעות בזרימה של הדם בקרקפת. 

נשירת שיער נשים – חומרים ומוצרים שכדאי להכיר

בנוסף להתאמת ההתנהלות בשגרה למניעה של נשירת שיער, ניתן להיעזר במוצרים וחומרים לשיפור חוזק השיער ולהאצת צמיחת שיער.  לשם כך קיימים כמה מוצרים שמומלץ להכיר: 

  • שמפו למניעת נשירה– שמפו נגד נשירת שיער המתמקד בחיזוק סיב השערה ושורשיה.  השמפו הוא שמפו טיפולי המכיל חומרים שונים המיועדים הן לחיזוק ושמירה של השיער והן להזרמת דם לקרקפת וחידוש הצמיחה. 
  • אמפולות נוגדות נשירה – אמפולות נוזליות אותן מורחים על גבי שיער רטוב לאחר חפיפה (על השורשים לאחר החפיפה בשמפו). האמפולות מכילות חומרים פעילים שונים ומגוונים המתמקדים בהמרצת חילוף החומרים של תאי הקרקפת לצמיחה חדשה וחיזוק של שיער הראש. 
  • סרום לשיקום השיער –  קיימים מגוון של סרומים המיועדים לסוגי שיער שונים. מלבד לעידוד צמיחת שיער הסרומים מסייעים להחלמה של השיער מהיסוד ותורמים לבריאות השיער כולו.  כל סרום עשוי לסייע בתופעות נוספות כמו יובש, קצוות מפוצלים, חשמל סטטי וקרזול. 

‘יונסיי’ – מוצרי שיער איכותיים נגד נשירה

אם גם את מחפשת אחר מוצרי שיער נגד נשירה שיהיו אפקטיביים אך גם במחירים הוגנים – ‘יונסיי’ זו הכתובת. אצלנו ב’יונסיי’ תוכלי למצוא מגוון של מוצרי טיפוח ותחזוקה לשיער המיועדים לטיפול ממוקד בנשירה. המוצרים שלנו עשויים ממיטב החומרים ומתאימים לכל סוגי השיער, גם לשיער שעבר החלקה. 

‘יונסיי’ הינו מותג ספרדי המנוהל ע”י חברת ‘בלוך מעבדות’ המתמחה בשיווק וייצור מוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים. המוצרים שלנו מפותחים במעבדות פנימיות מתקדמות בעזרת טכנולוגיות חדישות ליצירת מוצרים עדכניים ויעילים במיוחד. לייעוץ או לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון – 04-8202244. 

×