רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

מוצרי טיפוח לשיער – המדריך המלא

שיער, הוא סיב אשר עשוי בעיקר מחלבון שנקרא קרטין, ממספר מינרלים כגון: אבץ, צורן ברזל וכלור ויטמין A ומספר ויטמינים מקבוצת B. השיער צומח מזקיק אשר נמצא בשכבת הדרמיס בעור. לשיער יש מספר תפקידים חשובים כגון: הרחקה של חיידקים ועצמים זרים מפתחים בגוף, שמירה על חום הגוף, הרחקת נוזלים והפרשות, הגנה מפני קרינת השמש ועוד. השיער מתחלק למספר סוגים והוא מופיע בצבעים שונים כמו: בלונדיני, שחור, חום,שטני וג’ינג’י.

טיפוח שיער הוא חלק חשוב ביותר בשמירה על הבריאות, החוזק והמראה הכללי שלו. שימוש במוצרי טיפוח איכותיים, יכול לעשות את כל ההבדל.

 

סוגים שונים של שיער והמאפיינים שלהם

על מנת לשמור על טיפוח השיער, חשוב להכיר את סוגי השיער השונים ולהתאים תכשירים בהתאם.

  • שיער רגיל – שיער נעים למגע בעל ברק טבעי, המראה שלו מאוזן וקל  לתחזק אותו. שיער רגיל נחשב בעיני אנשים רבים לשיער הטוב ביותר, אולם  גם בו חשוב לטפל בצורה יעילה על מנת למנוע ממנו פגעים.
  • שיער עבה – נתפס כבריא וזוהר בהשוואה לסוגים אחרים. השערה נותרת חזקה ומבריקה ולכן עמידה יותר מפני רדיקלים חופשיים שפוגמים במבנה שלה לאורך זמן.
  • שיער חלק – שיער שהצמיחה שלו ישרה לחלוטין, הוא נוח מאוד לתחזוקה ולסירוק ולכן, נשים רבות בוחרות לעשות החלקה.
  • שיער שומני – שיער שסובל מחוסר איזון שגורם למראה מבריק ולמגע כבד ודביק. הוא מאתגר יותר לטיפול ודורש איזון קבוע של רמת השמנוניות על מנת למנוע נשירה וקשקשים.
  • שיער מתולתל – מתבטא בסלסול השערה לכל אורכה. הוא מתחלק לסוגים שונים כגון:  תלתלים גדולים, קטנים, פתוחים או סגורים.
  • שיער דליל – במצב של צמיחת שיער דלילה, הקרקפת חשופה ויש הבדלים באורך השערות. אחד המאפיינים של שיער זה, הוא נשירה מוגברת וחוסר חיוניות. מומלץ לאבחן את מקור הבעיה ולהתחיל בשיקום השיער, בדגש על מיטוב רמת החומציות שלו והעשרת הקרקפת בלחות.
  • שיער יבש – שיער פגום ובעל קצוות מפוצלים שאיבד מהברק הטבעי ונוטה להישבר.

 

מוצרים לטיפוח השיער  – דוגמאות נבחרות

  • אמפולות אינטנסיביות להחייאת שיער יבש – טיפול  מיידי לשיער פגום ושביר. הטיפול פועל במהירות מתוך הקרקפת ומספק הזנה מיידית ותיקון לשערה.
  • מסכת קוויאר להזנה עמוקה של השיער – המסכה מכילה תמצית קוויאר, מרככת ומתקנת את השיער בצורה יעילה.
  • שמפו ארומטי בניחוח מנטה וג’ינג’ר – שמפו רך ועדין אשר מנקה את השיער והקרקפת לעומק ומסלק שאריות.
  • ספריי קונדישינר, ללא שטיפה, בניחוח אוכמניות – מוצר הדגל של החברה ב-20 השנים האחרונות. ספריי אשר מתיר קשרים בקלות ומשאיר את השיער רך וקל לסירוק. בעל ריח פירותי נעים במיוחד.
  • מוס טיפולי להענקת נפח – מוס לשיער אשר מספר לו מבנה וגוף, מבלי להכביד עליו יתר על המידה. הוא מכיל חלבון חיטה, חומצה אמינית, חלבון סויה ועוד.

 

יונסיי פרופשיונל – מוצרי איכות בינלאומיים לטיפוח השיער

חברת יונסיי מייצרת ומשווקת מוצרי שיער מקצועיים. החברה מאמינה בפיתוח וקידום מתמשכים ובשירות אישי ואדיב.  אנחנו מתחייבים לטפל בכם בצורה הטובה ביותר ולהעניק לכם חוויית קנייה בלתי נשכחת.

רשימת המוצרים שלנו כוללת, בין השאר, מוצרים כגון: מסכת קוויאר להזנה עמוקה של השיער,  ספרי אליקסייר, קרם טיפולי למניעת דהיית צבע, שמפו ארומטי בניחוח מנטה וג’ינג’ר, קרם מזין ומשקם לשיער יבש ועוד.

לפרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 04-8202244 או במייל office@modcosmetics.co.il.

×