רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

איך לעצב שיער גלי

איך לעצב שיער גלי?- טיפים לסידור שיער גלי

אין אישה שלא חולמת על שיער שופע, מבריק ובריא שתמיד נראה טוב. יש נשים שהתברכו בשיער שמסתדר בקלות ונראה נהדר כמעט ללא מאמץ ויש נשים שצריכות להשקיע יותר זמן בסידור השיער שלהן.

כיום, לעצב שיער ליום יום, זה משהו שכל אחת יכולה להצליח לעשות באופן עצמאי בבית. כל מה שעליה לעשות הוא ללמוד את הטכניקה המתאימה ביותר לעיצוב השיער שלה.

אין תשובה אחת לשאלה איך לעצב שיער?, מאחר כל סוג שיער הוא שונה ומצריך תכשירים ספציפיים. הטכניקות הפופולאריות ביותר הן טכניקות עיצוב בחום כמו פן, מחליק ובייביליס, ששימוש יום יומי בהם, ללא תחזוקה מתאימה יכול לפגוע בשיער.

 

איך לסדר שיער גלי?

שיער גלי הוא שיער בעל תנועה ‘טבעית וזורמת’, שאינו מתולתל ואינו חלק ולכן, קל לשכוח שהוא מצריך שגרת טיפול וטיפוח ייעודית. סידור שיער גלי, יכול לשנות משמעותית את נראות השיער כל עוד הוא נעשה עם תכשירים מתאימים כמו-

  1. שמפו ייעודי וקליל לניקוי עמוק ושימור צורתו הטבעית של השיער. הוא מכיל מרכך רך ועדין עם ריכוז גבוה של לחות, המגנה על סיב השערה ומסייעת במניעת התפרצות חשמל סטטי.
  2. מסכה המכילה תחליב המסייע לשמירה על המים בסיב השערה. המסכה תורמת רבות לריכוך השיער, לסירוק קל ומבטלת התפרצות חשמל סטטי. 

 

טיפים לשיער גלי 

ראשית, הרבה יותר קל לעצב שיער גלי כשהוא רטוב או לח מאשר כשהוא יבש ולכן, מומלץ לעצב את השיער לאחר חפיפה. הרבה לא יודעים, אבל גם אורך השיער משפיע על העיצוב והסידור שלו, כאשר עיצוב שיער גלי ארוך שונה מעיצוב שיער גלי קצר.

שיער גלי קצר הרבה יותר קל ונוח לעיצוב מאחר וכמות השיער קטנה יותר ולרוב, נוצרים פחות קשרים המקשים על העיצוב. שיער גלי ארוך הוא שיער שנראה ברובו חלק עם סלסולים באזורים ספציפיים. כדי להקנות לשיער מראה יותר אחיד ומהודק, יש לחפוף גג שלוש פעמים בשבוע, לסרק את השיער היטב לאחר כל חפיפה ולהשתמש בתכשירי טיפוח ייעודיים.

עיצוב שיער גלי זה תחום עם הרבה אפשרויות שונות שמתעדכנות מפעם לפעם בהתאם לטרנדיים האופנתיים. אפשר לקחת את עיצוב השיער לכיוונים שונים, אבל עדיין חשוב לשמור על טיפוח שיער מתאים כבסיס חזק לעיצוב.

 

אלו הטיפים המנצחים שלנו לעיצוב וסידור שיער גלי:

  • הזנה של השיער- החדרת לחות לשיער באופן תדיר תסייע לו להיראות בריא יותר. ניתן להזין את השיער עם מרכך, או מסכה (לפחות פעם בשבוע), ספריי קונדישנר וכן הלאה.
  • לייבש ולעצב את השיער בטמפרטורות נמוכות יחסית- ייבוש השיער על קור או על חום נמוך יכולה למנוע נפיחות וחשמל סטטי בשיער גלי. 
  • מסרק רחב שיניים לעיצוב- לאחר עיצוב השיער עם בייבילס, פן או מחליק, מומלץ לפתוח את התלתלים עם מסרק רחב שיניים שיקנה לשיער מראה טבעי יותר מבלי להרוס את העיצוב.
  • עיצוב השיער מבפנים החוצה- ליצירת נפח מחמיא בשיער, מומלץ לעצב אותו מבפנים החוצה.
  • לא לייבש באגרסיביות- שפשוף אגרסיבי של השיער במגבת לאחר החפיפה, יגרום לחשמל סטטי ופריזיות ובמקרים מסוימים, אף לשבירת השיער.

 

YUNSEY PROFESSIONAL- תכשירים מקצועיים לשיער

כמו בכל תחום גם בטיפוח ועיצוב השיער, ידע והתאמה אישית של תכשירים תורמים רבות ומקלים משמעותית על התהליך. כמובן, שהתאמת מוצרים לשיער גלי או לכל סוג שיער אחר, צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע עם ידע רחב בתחום. 

 יונסיי הוא מותג ספרדי המנוהל על ידי belloch מעבדות, אשר מתמחה בייצור ושיווק של תכשירים מקצועיים לשיער. פעילות החברה מתחלקת בין ארבעה מתחמי עבודה מקצועיים- אקדמיה, אולם תצוגה, הפצה ומשרדים. 

כל המוצרים שלנו, נותנים את המענה המושלם לטיפול וטיפוח מקצועי בבית, ללא התפשרות על רכיבי המוצרים והאפקטיביות שלהם. אנו דוגלים בהענקת שירות אישי, מקצועי ואמין, המותאם באופן אישי לכל לקוח ולקוחה שלנו. 

להתייעצות בנוגע להתאמת תכשירים לשיער ולקבלת פרטים נוספים, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 04-8202244.

×