רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

עיצוב תלתלים – טיפים ודגשים חשובים

שיער תלתלים הוא שיער שהמבנה שלו הוא קשרים או לולאות אשר מתעקלות באופן טבעי או בעקבות פעולה כימית של תלתול. יש אנשים שנולדים עם תלתלים ויש כאלה, בעיקר נשים, שעושות סלסול בשיער כדי  לקבל תלתלים מושלמים. על מנת לדעת איך לסדר שיער מתולתל, יש להכיר את סוג התלתלים ולהיערך בהתאם עם המוצרים הנכונים. יש אנשים שקמים בבוקר והשיער המתולתל שלהם, יחסית, מסודר. אחרים, מנסים  להבין איך לסדר תלתלים או איך לעצב תלתלים בצורה נכונה.

אופנת התלתלים פרצה לתודעה בשנות ה-70 וקיבלה את השם אופנת האפרו. כמעט כל בעלי הדעה בתחום האופנה, באותם ימים, היו מתולתלים או מקורזלים. אחד הסרטים, שהפך לסמל אותה תקופה, היה סרטו של מילוש פורמן “שיער.”

אז אם רוצים לדעת איך לעשות תלתלים  שיראו נפלא, מומלץ להתייעץ עם ספרים שסידור תלתלים היא המומחיות שלהם.

 

סוגים שונים של תלתלים בשיער

  • שיער מתולתל – שיער מכווץ, שצורת ה S שלו ברורה. השיער לא שוכב צמוד לקרקפת וככל שהוא צפוף יותר, כך קשה יותר להילחם בפריז  שלו, כשהוא מתייבש. בשיער מתולתל קשה יותר לשמור על הלחות שלו מאחר והשמנים הטבעיים, אשר נפלטים מהקרקפת, לא יכולים לנוע בחופשיות לאורך השערה.
  • שיער גלי – סוג שיער זה מאופיין בתלתלים בעלי מבנה גלי יותר. צורת ה S של השיער מאפשרת לו להיות מונח צמוד יותר לקרקפת.
  • שיער מקורזל – זהו שיער צפוף יותר, אשר מבנה התלתל שלו הוא Z, ולא S. אנשים עם שיער מקורזל שתוהים איך לסדר את התלתלים, כדאי שיחזיקו מוצרים עתירי לחות על מנת למנוע מהשיער להתייבש.

 

מוצרי הדגל של עיצוב שיער מתולתל

עיצוב שיער תלתלים הוא פונקציה של שימוש במוצרים הנכונים ולהלן שניים, שראוי שיהיו בבית:

  • שמפו תלתלים – מכיל שמן מורו-מורו, ויטמין A ופולימר שמגדיר את התלתל ושומר עליו. השמפו יוצר קצף עשיר מבלי לפגוע במבנה השערה, מכיל ריכוז גדול של לחות ואין בו מלחים.
  • מסכת תלתלים – מסכה מיוחדת לשיער מתולתל, מכילה תחליב המאפשר צבירה גדולה של מים בסיב השערה. מכיל את אותם המרכיבים של השמפו והוא מתאים לשימוש מיד לאחר החפיפה.

 

יונסיי פרופשיונל – מוצרי טיפוח ועיצוב שיער בינלאומיים

אנו, בחברת יונסיי, מאמינים בשילוב של מוצר איכותי במחיר שווה לכל כיס. מוצרי החברה מבוססים על פיתוח טכנולוגי ייחודי והם עשויים ממיטב חומרי הגלם. החברה שלנו משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ ואנו משתפים פעולה עם יותר מ-1,000 מספרות. החזון שלנו הוא לתת לכם שירות מסור ומקצועי ולהעניק לכם חוויית קנייה יוצאת דופן.

בין המוצרים שלנו, תוכלו למצוא מוצרים כגון: ג’ל לשיער חזק במיוחד לגברים,אבקת הבהרה ללא אמוניה, מסיכת תלתלים, מסכת סיליקון בניחוח רימונים, שמפו תלתלים ועוד.

לפרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 04-8200244 או במייל office@modcosmetics.co.il.

×