רכשו באתר וקבלו 10% הנחה בקנייה הבאה! בקנייה מעל 250 ש"ח משלוח חינם

צבע לשיער ללא אמוניה – מדריך מלא

צבעים לשיער מתחלקים ל-2 סוגים עיקריים: צבע לשיער ללא אמוניה וצבע המכיל אמוניה. על מנת לבחור בין השניים, צבע שיער ללא אמוניה או עם, חשוב להכיר את ההבדלים והיתרונות של כל אחד מהם.

אמוניה היא תרכובת כימית המורכבת מאטום חנקן ו-3 אטומי מימן. זהו גז חסר צבע בעל ריח חריף. אמוניה היא אחד הכימיקלים התעשייתיים המרכזיים בעולם והיא נמצאת במוצרים רבים כגון: חומרי ניקוי, צבע לשיער, קרמים לטיפוח, חומרי דישון, תרופות ובעבר אף שימשה כחומר קירור במקררים ומזגנים.

בשנים האחרונות, ניתן למצוא מגוון רחב יותר של צבעים לשיער ללא אמוניה ממגוון מותגים. מומלץ לבחור במותג אמין באיכות גבוהה במיוחד, העשוי ממיטב חומרי הגלם.

 

צבע לשיער אמוניה – יתרונות וחסרונות

לצבעי שיער המכילים אמוניה יש 3 יתרונות.

  • פתיחת קרום השערה – אמוניה היא חומר בסיסי אשר מרים את הקוטיקולה, קרום השערה. כך יכול הצבע לחדור פנימה בקלות ולשנות את גוון השיער.
  • הבהרת שיער – אמוניה גורמת לפירוק הפיגמנט הטבעי של השיער, מלנין, והיא מבהירה אותו עוד טרם השימוש בצבע.
  • קיבוע הצבע – אמוניה תורמת לקיבוע הצבע למשך זמן רב יותר.

במקביל, לאמוניה יש חסרונות משמעותיים שחשוב לתת עליהם את הדעת.

  • ריח חריף – לאמוניה יש ריח חריף במיוחד והוא יכול להוות מטרד עבור אנשים רגישים לריחות חזקים.
  • פגיעה בשיער – אמוניה יכולה לפגוע בבריאות השיער ולגרום לו להיות יבש, שביר ופגום. פתיחת קרום השערה גורמת לאובדן של חלבון ולחות, שני מרכיבים בעלי חשיבות עצומה לשמירה על בריאות השיער. כתוצאה מכך, השיער מאבד את הברק שלו וקשה מאד לסדר ולתחזק אותו.
  • אמוניה, מעצם היותה חריפה, עלולה לגרום לגירוי בקרקפת, אדמומית, גרד ודלקות.
  • רעילות – אמוניה היא חומר רעיל ועלולה לגרום לכוויות ולקושי בנשימה.
  • זיהום הסביבה – אמוניה היא חומר מזהם אשר תורם לזיהום האוויר והמים.

 

צבעי שיער ללא אמוניה – מוצרים מומלצים

  • צבע לשיער ללא אמוניה מומלץ – הצבע מבוסס על טכנולוגיה של שמנים איכותיים אשר מזינים את השיער ומרככים אותו. הצבע מהווה פתרון יעיל ואיכותי, אינו מגרד, אינו שורף ואינו מזיק לשיער. צבע לשיער ללא אמוניה מכסה שיער לבן ביעילות רבה.
  • אבקת הבהרה ללא אמוניה – נוסחה ייחודית ומרוכזת אשר מונעת שאיפה של האבק ומעניקה תוצאה אחידה יותר. מאפשרת לעבוד בטכניקה מכל סוג, בעלת פעולת הבהרה מהירה ועצמתית, אינה מתנדפת וקלה לערבוב ויישום.

 

יונסיי פרופשיונל – מוצרי טיפוח ועיצוב שיער בינלאומיים

חברת יונסיי משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ והיא משתפת  פעולה עם יותר מ-1,000 מספרות. מוצרי החברה מבוססים על פיתוח טכנולוגי ייחודי והם עשויים ממיטב חומרי הגלם

אנו, בחברת יונסיי, מאמינים בשילוב של מוצר איכותי במחיר שווה לכל כיס.. החזון שלנו הוא לתת לכם שירות מסור ומקצועי ולהעניק לכם חוויית קנייה יוצאת דופן.

בין המוצרים שלנו, תוכלו למצוא מוצרים כגון: ג’ל לשיער חזק במיוחד לגברים,אבקת הבהרה ללא אמוניה, קליר קורקטור, ווקס חימר בגימור מאט, מוס בונה תלתלים,  מסכת תלתלים, מסכת סיליקון בניחוח רימונים, צבע לשיער ללא אמוניה, סרום הזנה לשיער יבש ופגום  ועוד.

לפרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 04-8200244 או במייל office@modcosmetics.co.il.

×